INAI PENGANTIN



SELAIN DARI INAI PENGANTIN, JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MEMANJAKAN DIRI ANDA DENGAN PAKEJ-PAKEJ SPA, YANG TELAH TERSEDIA

PAKEJ SPA YANG MENARIK DAN BERBALOI, KAMI BERLOKASI DI

B-9-2, ALAM AVENUE, JALAN SERAI WANGI G16/G, SEKSYEN 16 SHAH ALAM.
( dekat dgn puspakom shah alam.),

BAGI YANG NAK MENGHILANGKAN STRESS JUGA AMAT DI ALUK-ALUKAN. IA BUKAN KURSUS BAGI PENGANTIN SAHAJA MALAHAN BAGI YANG NAK BERTUNANG ATAU YANG MEMANG SUKA MEMBELAI DIRI.


Uptown Shah Alam Seksyen 24 merupakan satu2 nya kedai inai tunggal yang menyediakan service inai pengantin dan menjual pelbagai jenis inai.

lokasi saya berdekatan dengan pintu kecil belakang uptown, dekat sangat dengan kedai makan..

Se eloknya hubungi saya dulu untuk appointment.k.

ok..terima kasih.

Ahad, Julai 29

Henna/Inai: Kikin Amir - Ampang hilir.

As salam semua selamat Berpuasa, semua...

ok pada bulan Ramadhan nih walau pon kerja menghenna nih berehat seketika, namun bagi Norish ia tidak berhenti begitu sahaja. banyak benda yang berlegar dalam kepala Norish nih...ok kita buat satu persatu ya... huhuh ok kali nih Norish perkenalkan Syikin Amir atau Kikin Amir.

Satu lagi nak buat pengakuan, huhuh sebenarnyakan banyak lagi pengantin yang Norish nak uploadkan dalam blog nih untuk tatapan semua tapi Norish hanya ada 2 tangan yang berkerja keras selagi ada kudrat untuk mengupload new entries.

ok ok.....back to the story.... Pasal kikin Amir nih seorang yang ceria, peramah & suka bercerita... huhuuh sedikit sebanyak dapat la berkongsi cerita dengan nya pasal semua vendor2 nya & perangai 2 si vendor & customer. huuhuh....masa Norish datang tuh dia tengah sibuk membuat bunga kertas gubahan nya sendiri... kreatif juga dia nih.. :)

corak dah dipilih, Beliau hanya pilih corak yang sangat ringkas & kene dengan budgetnya... huhuh  ketika Norish tengah khusyuk melukis ditangan & kakinya, adik Norish melayan dia supaya dia tak la rasa nurveous sangat.. huuu... setronok dia bergelak ketawa... huhuuh... ok lah bagi sesiapa yang nak kenali siapa kiki Amir nih boleh la layari blog nya di http://lamaransidia.blogspot.com

Ini antara gambar yang Norish sempat ambil masa di rumah nya:-
























Tahniah Syikin ... Selamat Berpuasa dengan suami tercinta  :) Terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan