INAI PENGANTIN



SELAIN DARI INAI PENGANTIN, JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MEMANJAKAN DIRI ANDA DENGAN PAKEJ-PAKEJ SPA, YANG TELAH TERSEDIA

PAKEJ SPA YANG MENARIK DAN BERBALOI, KAMI BERLOKASI DI

B-9-2, ALAM AVENUE, JALAN SERAI WANGI G16/G, SEKSYEN 16 SHAH ALAM.
( dekat dgn puspakom shah alam.),

BAGI YANG NAK MENGHILANGKAN STRESS JUGA AMAT DI ALUK-ALUKAN. IA BUKAN KURSUS BAGI PENGANTIN SAHAJA MALAHAN BAGI YANG NAK BERTUNANG ATAU YANG MEMANG SUKA MEMBELAI DIRI.


Uptown Shah Alam Seksyen 24 merupakan satu2 nya kedai inai tunggal yang menyediakan service inai pengantin dan menjual pelbagai jenis inai.

lokasi saya berdekatan dengan pintu kecil belakang uptown, dekat sangat dengan kedai makan..

Se eloknya hubungi saya dulu untuk appointment.k.

ok..terima kasih.

Isnin, Ogos 6

Henna /Inai : Ringkas di Majlis Pernikahan.

Salam Ramadhan semua, kali nih entry untuk bulan Ramadhan. 
 
saya perkenalkan Bella, menetap di Taman Melati. opppsss...blog Norish tak sempat nak minta dengan nya...huhuhu. mungkin sebab kelam kabut, tak pe nanti tunggu dia Upload gambar k.

ok Firstly Norish terkejut juga ada yang nak buat majlis nikah pada bulan Ramadhan ni. Mulanya Bella nak akk kesana, tapi mungkin ada sebab tertentu dia lebih senang jika ke tempat Norish. Di Shah Alam . kira agak jauh juga dia nak datang kemari. Tapi pesan padanya jangan datang sorang nnti tak berteman payah pula. :)

setibanya waktu yang dijanjikan jam 8mlm, selepas berbuka Norish terus bergegas ke Uptown sek 24 nak buka kedai, lagi pon dia dah sms Norish katanya dah sampai..huhuhu... time jam 8 mlm uptown baru je nak buka , pekedai baru nak mula datang.

Akhirnya jumpa juga orang yang diceritakan. huhuhu...Alhamdulillah. Rupanya Bella datang bersama dengan adiknya menaiki lrt n komuter , sampai shah alam terus ambil teksi ke uptown. kesian juga padanya, tapi sebabkan inai bella gagahkan juga huhuhu ....



ok Akhirnya bella setuju untuk memilih corak seperti dibawah:-

Tahniah Bagi Bella, lepas nih dah ikut husband belajar di UK, bidang kedoktoran.

Selamat Pengantin Baru.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan