INAI PENGANTIN



SELAIN DARI INAI PENGANTIN, JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MEMANJAKAN DIRI ANDA DENGAN PAKEJ-PAKEJ SPA, YANG TELAH TERSEDIA

PAKEJ SPA YANG MENARIK DAN BERBALOI, KAMI BERLOKASI DI

B-9-2, ALAM AVENUE, JALAN SERAI WANGI G16/G, SEKSYEN 16 SHAH ALAM.
( dekat dgn puspakom shah alam.),

BAGI YANG NAK MENGHILANGKAN STRESS JUGA AMAT DI ALUK-ALUKAN. IA BUKAN KURSUS BAGI PENGANTIN SAHAJA MALAHAN BAGI YANG NAK BERTUNANG ATAU YANG MEMANG SUKA MEMBELAI DIRI.


Uptown Shah Alam Seksyen 24 merupakan satu2 nya kedai inai tunggal yang menyediakan service inai pengantin dan menjual pelbagai jenis inai.

lokasi saya berdekatan dengan pintu kecil belakang uptown, dekat sangat dengan kedai makan..

Se eloknya hubungi saya dulu untuk appointment.k.

ok..terima kasih.

Ahad, Januari 8

Inai - Shah Alam Seksyen 17.

As salam hai semua , gambar di bawah ni saya ambil masa 3 orang ni pengantin dtg skali ke rumah saya di seksyen 17 ,Shah Alam, untuk berinai. Yang u all nampak free hair dari belakang tu bukan Norish tapi Intan kawan saya yang sering membantu  saya dalam kerja-kerja memasang inai pengantin. Intan akan membantu saya dalam memasang inai full cap dijari kaki & tangan pengantin,  & Norish pula akan melukis lukisan henna /Inai yang di ingini oleh pengantin, supaya kerja lebih cepat & Profesional . 

Gambar pengantin yang bertudung warna kelabu & pink tuh (Ummi & Rozie) mereka sebenarnya dah pon menikah pada minggu lalu, & sudah juga saya ukir pada tangan mereka, sekarang mereka nak pakai lagi untuk majlis bertandang. kebiasaannya untuk majlis bertandang nih pemakaian henna hanya simple sahaja. Apa yang penting hanyalah full cap di hujung jari, dan ukiran henna/inai di atas tangan yang simple tapi menarik! jika teringin :)

Dan Norish sangat-sangant menggalakkan pengantin yang nak memasang henna /Inai untuk kali kedua dengan saya harus ke rumah Norish, bersama-sama dengan suami atau sedara yang lain,(tujuan bawa sedara nih supaya nanti boleh drive balik) bagi mendapatkan diskaun kali kedua dgn Norish.









 Dan yang bertudung hitam ni pula Mira pengantin yang yang bakal menikah untuk keesokkan harinya, Nasibnya baik kerana dia nih last minute call Norish petang tuh.katanya nak menikah esok nak pakai inai malam  nih!!!. Bile Norish check jadual ada 2 pengantin nak datang rumah, jadi my suggestion is , minta dia datang ke rumah sekali. Alhamdulillah Mira setuju, walaupun dia duduk jauh di kuala Lumpur sana.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan