INAI PENGANTIN



SELAIN DARI INAI PENGANTIN, JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MEMANJAKAN DIRI ANDA DENGAN PAKEJ-PAKEJ SPA, YANG TELAH TERSEDIA

PAKEJ SPA YANG MENARIK DAN BERBALOI, KAMI BERLOKASI DI

B-9-2, ALAM AVENUE, JALAN SERAI WANGI G16/G, SEKSYEN 16 SHAH ALAM.
( dekat dgn puspakom shah alam.),

BAGI YANG NAK MENGHILANGKAN STRESS JUGA AMAT DI ALUK-ALUKAN. IA BUKAN KURSUS BAGI PENGANTIN SAHAJA MALAHAN BAGI YANG NAK BERTUNANG ATAU YANG MEMANG SUKA MEMBELAI DIRI.


Uptown Shah Alam Seksyen 24 merupakan satu2 nya kedai inai tunggal yang menyediakan service inai pengantin dan menjual pelbagai jenis inai.

lokasi saya berdekatan dengan pintu kecil belakang uptown, dekat sangat dengan kedai makan..

Se eloknya hubungi saya dulu untuk appointment.k.

ok..terima kasih.

Ahad, November 18

Service Inai lukis Shah Alam

Salam semua,

Ok skang ni dah penghujung tahun 2018, sudah pastinya cuti sekolah panjang,dan masa ni jugalah ramai yang nak buat kenduri kendara,😊, dan tak salah juga kalau saya nak promote business inai saya pada u all semua.

Pada yang berada di sekitar Shah Alam dan Lembah Klang, STUDIO HENNA NOOR  amat berdekatan dengan anda semua.Pada yang jauh saya syorkan juga untuk korang datang berinai, sebab STUDIO HENNA NOOR,  menjanjikan kelainan pada korang semua ,In shaa Allah.



Apa service yang kami tawarkan?

Selain dari melukis inai ,kami juga ada buat rawatan :-

●Mandi Bersiram bunga
●Urutan terapi Minda
●Sauna herba
●Facial wajah Naikkan Aura seri
●Eyelash perming (melentikkan bulumata)
●Inai rambut
●Scrub pulut, seluruh badan
●Scrub kaki dan tangan sebelum berinai
●menghilangkan kesan inai lama
●Lukis inai di badan


Selain itu kami juga menjual produk inai brand djarimerah_by_norishmoralee_hq




Tak kesah la u nak beli inai lukis, kuku,rambut atau kelengkapan berinai dan sebagainya. In shaa Allah korang boleh dapatkan nya disini.



Bagi belian barang selain dari datang ke kedai, kami juga buat jualan online.

Boleh layari INSTAGRAM

@djarimerah_by_norishmoralee_hq

Wah banyak tuh....dan dah tentulah kene buat booking  appointment 😊.

Macam mana nak booking?

Senang je
1- whatsapp nama dan date
2- whatsapp service yang nak di buat.
3-  Hantarkan pada Norish 0173276405

👍👍👍

In shaa Allah Kami akan reply pada anda.

Ok itu saja buat kali ni. Nanti sy update lagi. Tq 😘😘😘


UNTUK PENGETAHUAN SEMUA 

KEDAI INAI HENNA INAI HENNA NOOR DI UPTOWN SHAH ALAM  buat sementara waktu ini kami akan beroperasi di 

STUDIO HENNA NOOR di PADANG JAWA, ALAM AVENUE 1,SHAH ALAM. 

  Boleh hubungi/whatsapp  saya 0173276405.
Utk sebarang pertanyaan. 


Atau boleh lihat hasil kerja sis Norish dlm
follow saya di instagram 
@norishhenna 



follow saya di instagram @norishhenna untuk design2 terkini dan latest :) 

juga boleh follow saya di FaceBook- Norish Keberg


Atau boleh ke Lokasi kami:-

STUDIO HENNA NOOR COLLECTIONZ

B-9-2, jalan Serai Wangi G/16G, Alam Avenue 1, seksyen 16, Padang Jawa, 40200, Shah Alam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan