INAI PENGANTIN



SELAIN DARI INAI PENGANTIN, JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MEMANJAKAN DIRI ANDA DENGAN PAKEJ-PAKEJ SPA, YANG TELAH TERSEDIA

PAKEJ SPA YANG MENARIK DAN BERBALOI, KAMI BERLOKASI DI

B-9-2, ALAM AVENUE, JALAN SERAI WANGI G16/G, SEKSYEN 16 SHAH ALAM.
( dekat dgn puspakom shah alam.),

BAGI YANG NAK MENGHILANGKAN STRESS JUGA AMAT DI ALUK-ALUKAN. IA BUKAN KURSUS BAGI PENGANTIN SAHAJA MALAHAN BAGI YANG NAK BERTUNANG ATAU YANG MEMANG SUKA MEMBELAI DIRI.


Uptown Shah Alam Seksyen 24 merupakan satu2 nya kedai inai tunggal yang menyediakan service inai pengantin dan menjual pelbagai jenis inai.

lokasi saya berdekatan dengan pintu kecil belakang uptown, dekat sangat dengan kedai makan..

Se eloknya hubungi saya dulu untuk appointment.k.

ok..terima kasih.

Isnin, Oktober 31

Henna/inai :Inai Ukiran tangan sheila -Port klang.

Sheila orang yang sangat peramah & ceria, kali pertama saya datang kerumahnya di Usj 8 , saya amat seronok skali kerana keluarga mereka sangat ceria & sporting.

saya tiba di rumahnya tepat jam 1pg seperti yang dijanjikan.

dari jam 1 hingga lah jam 6pagi baru je selesai berinai, dari ibu pengantin hingga ke sedara mara yang lain. wah Alhamdulillah seronok sekali. Yang paling kesian pengantinnya baru je nak tido. huhuu..berkorban demi keluarga. sepatutnya saya habiskan pengantin dulu baru dia boleh tido, tapi katanya biarla keluarganya buat dulu...

Alhamdulillah hasilnya amat memuaskan hati beliau hingga call saya semula untuk buat yang ke dua(bertandang). di Port Klang. sudah tentu ada diskaunnyer :)...

kali kedua buat design 2 tone & lagi gempak kerna dia akan pakai dress kembang yang tiada lengan & pakaian sari jadi nak yang panjang sedikit dari pergelangan.

tapi gambarnya dia belum upload lagi.

kali 3 dia call saya ,katanya nak sponsor untuk anak buahnya di port klang untuk majlis nikah.
jadi saya tiba di hari yang dijanjikan. Alhamdulillah hasilnya juga amat memuaskan hati mereka, terima kasih kepada sheila & keluarga kerana sudi memberi sokongan pada akk :).



Insya Allah jika kita ada rezeki lagi boleh kita berinai lagi :)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan