INAI PENGANTIN



SELAIN DARI INAI PENGANTIN, JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MEMANJAKAN DIRI ANDA DENGAN PAKEJ-PAKEJ SPA, YANG TELAH TERSEDIA

PAKEJ SPA YANG MENARIK DAN BERBALOI, KAMI BERLOKASI DI

B-9-2, ALAM AVENUE, JALAN SERAI WANGI G16/G, SEKSYEN 16 SHAH ALAM.
( dekat dgn puspakom shah alam.),

BAGI YANG NAK MENGHILANGKAN STRESS JUGA AMAT DI ALUK-ALUKAN. IA BUKAN KURSUS BAGI PENGANTIN SAHAJA MALAHAN BAGI YANG NAK BERTUNANG ATAU YANG MEMANG SUKA MEMBELAI DIRI.


Uptown Shah Alam Seksyen 24 merupakan satu2 nya kedai inai tunggal yang menyediakan service inai pengantin dan menjual pelbagai jenis inai.

lokasi saya berdekatan dengan pintu kecil belakang uptown, dekat sangat dengan kedai makan..

Se eloknya hubungi saya dulu untuk appointment.k.

ok..terima kasih.

Isnin, Oktober 21

corak inai yang digemari pengantin.

snowflakes design
kelopak menjalar

salam semua , Norish mohon maaf sangat sebab dah lama tak update news. Sebenarnya banyak aktiviti yang Norish buat selepas hari Raya Aidilfitri dan Raya Haji baru2 nih. In Shaa Allah , sikit2 k.

ok skang nih nak bongkar sikit tentang corak kegemaran para pengantin yang lebih sukakan corak yang agak simple dan sweet. dan harganya dibawah rm200. Hah.....antaranya adalah corak seperti diatas, Snowflake dan kelopak menjalar.

dan dibawah nih adalah corak yang juga digemari oleh pengantin kerana design yang eksklusive, dan sangat elegan. harga bagi corak 2 ini adalah dalam bawah rm 400


corak yang dipakai Natasha Hudson
kerawang tradisional

 jadi bagi mereka yang sedang mencari service perkhidmatan inai ini, sila lah hubungi saya Norish di 017-3276448 / 017-9544254(syapik) untuk quotation harga yang lebih detail.

ouh.... ada lagi satu, maybe ada yang confius bila yang jawab call tuh lelaki, itu adik atau suami saya... boleh je deal dgn mereka, kerana saya mungkin saya tengah sibuk berinaikan pengantin waktu tu. :) jadi jangan salah faham, yang lukis inai nih saya , saya seorang pelukis inai wanita. :).... bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan