INAI PENGANTIN



SELAIN DARI INAI PENGANTIN, JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MEMANJAKAN DIRI ANDA DENGAN PAKEJ-PAKEJ SPA, YANG TELAH TERSEDIA

PAKEJ SPA YANG MENARIK DAN BERBALOI, KAMI BERLOKASI DI

B-9-2, ALAM AVENUE, JALAN SERAI WANGI G16/G, SEKSYEN 16 SHAH ALAM.
( dekat dgn puspakom shah alam.),

BAGI YANG NAK MENGHILANGKAN STRESS JUGA AMAT DI ALUK-ALUKAN. IA BUKAN KURSUS BAGI PENGANTIN SAHAJA MALAHAN BAGI YANG NAK BERTUNANG ATAU YANG MEMANG SUKA MEMBELAI DIRI.


Uptown Shah Alam Seksyen 24 merupakan satu2 nya kedai inai tunggal yang menyediakan service inai pengantin dan menjual pelbagai jenis inai.

lokasi saya berdekatan dengan pintu kecil belakang uptown, dekat sangat dengan kedai makan..

Se eloknya hubungi saya dulu untuk appointment.k.

ok..terima kasih.

Khamis, Jun 18

GATHERING HENNALISTA MUAR,JB, N9,KL & MELAKA


Ini lah wajah supplier inai terbesar di Malaysia dan yang paling lama bertapak di Kuala Lumpur, yang saya kenali sejak 6 tahun yang lalu.Nama beliau ialah Munaliza Zawwar. Beliau merupakan sponsor hadiah pada majlis gathering yang buat pertama kalinya diadakan.



ini adalah sebahagian daripada group Norishennateam. 
AiShah Omar, Anne Mahazir, Murni Morsid, Saya :) & Syazmora



inilah wajah2 hennalista yang hadir ke Melaka utk perjumpaan ini. Tahniah saya ucapkan, moga akan diadakan lagi perjumpaan seperti ini supaya kita semua boleh bekerja dalam satu komuniti yang besar dan menyeronokkan.

Setinggi-tinggi Tahniah saya ucapkan pada yang telah menjayakan majlis ini.





setelah itu kami semua berjalan2 sambil holiday....

gambar hasil daripada hennalista yang mengambil bahagian dalam pertandingan melukis inai pemenang tersebut ialah
hanie ukir inai.

TAHNNIAH !!!!...

1 ulasan:

  1. Saya Sangat BerTerima kasih Atas Bantuan Angka Ritual MBAH…Angka MBAH EROK PRANAL Tembus 100%…Saya udah kemana-mana mencari angka yang mantap selalu gak ada hasilnya…sampai- sampai hutang malah menumpuk…tanpa sengaja seorang teman lagi cari nomer jitu di internet…Kok ketemu NomoR MBAH EROK PRANAL..Saya coba beli Paket 4D ternyata Tembus…dan Bagai di sambar Petir..Ternyata Angka Ritual Ghoib MBAH EROK PRANAL…Yang SaYa Minta Tembus 4D…Baru kali ini saya mendapat angka ritual yang benar-benar Mantap…Bagi saudara yang ingin merubah Nasib seperti saya…Anda Bisa CALL/SMS Di Nomer MBAH EROK PRANAL 085 377 797 151.(((Buktikan Aja Sendiri Saudara-Saudari)))

    BalasPadam